Project Description

שם הלקוח: הפרה הכחולה (בלו קאו) בוצ'רי בע"מ

תחום עסקי: מפעל לפירוק בשר וקצביה

תקופת הליווי: 18 חודשים

מהות הפרוייקט:

ייעוץ שיווקי, ליווי וניהול פרויקט הקמת חנות האונליין של הקצביה. התהליך כלל אפיון האתר, בחירת ספקים, ניהול הפרויקט מול הספקים השונים, עיצוב, פיתוח, אפיון ויישום מערך משלוחים, מבצעים ומחירונים. במסגרת התהליך פרץ משבר הקורונה, והתווסף לתהליך תהליך שיווק אינסטנסיבי של מוצרי המפעל והקצביה ללקוחות ברחבי הארץ, הקמת קמפיינים שיווקיים ברשתות החברתיות, ניהול המדיה החברתית והדיגיטלית, תוך הפעלת ספקים שונים של קידום, עיצוב וצילום.

עדות לקוח:

התחלתי את עבודתי עם אתי דרך מעוף.
מהרגע בו נפגשנו ניצוצות ורעיונות החלו לעוף באויר. העבודה כללה ליווי צמוד עד לרגע עלית האתר לאויר תוך כדי שימת לך לדברים הקטנים ביותר עד הגעה למוצר המבוקש.
הקשר האישי, האכפתיות, החמימות וההרגשה הטובה ליוו את עבודתנו המשותפת יחד.

ממליצה עליה בחום ומכל הלב💕

שושי גרנות, מנהלת תפעול ושיווק