לחץ להפעלה

ייעוץ ארגוני

גם עסק קטן צריך להתנהל בצורה נכונה.

צריכים שיהיה בו תהליכי עבודה מסודרים, כלי עבודה נכונים, בעל עסק שעובד לפי שיטה סדורה ואם יש עובדים, כזה שמנחיל את השיטה לעובדיו.

הרבה פעמים הדברים הם מאד פשוטים, ממש מתחת לאף שלנו, אך לא היינו מודעים להם.

בפגישות הייעוץ, אנו מגדירים את הצרכים, מאפיינים את תהליכי העבודה ומוצאים את הכלים הכי מדוייקים שיכולים להתאים להתנהלות העסקית שלכם – החל מניהול באמצעות כלים ממוחשבים פשוטים הקיימים לשימוש כל, לצורך ניהול יומן ומשימות, תוכנות מדף חינמיות או בעלויות סימליות לניהול עסקי ופיננסי ועד התאמת מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM) לצרכי ניהול תפעולי ושיווקי.

יד ביד, עם לקוחותינו, אנו מלווים את התהליך, מרגע היציאה לדרך ועד השגת המטרות והיעדים, תוך הגדרת תהליכי העבודה, מציאת הכלים המתאימים והטמעתם בעסק.